Tisdag

Jag sitter här ochväntar på att jag ska ringa Matilda vid halv ett, för jag ska ju få tillbaka min mobil nu av Tom enkligen asså men men.. vi får se om jag får tillbaka den idag, men jag vill inte åka ända hem till han i vårberg ALDRIG!
Runt sex tiden idag ska jag och mammi äta middag inne i stan på någon mysigt ställe hihi :) Jusste idag sticker min storasyster till Halmstad eller Visby i en vecka ( JAG VILL OCKSÅ ÅKA!  )Aja kul för henne iaf hoppas att hon får det super kul där!
Nu ska jag snart börja fixa till mig lite tror jag, ska äta lite frulle och sen hoppa in i duchen ett tag. Japp såser typ min dag ut, inte så mycket att göra men ändå.. Jag lär nog skriva lite mera på kvällen sen för nu orkar jag inte haha jag har ju fan nyss vaknat så jag är nog lite seg av mig måste jag säga..
Ha en bra dag! Pusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha syster? jag ska RÖJJA,STEKA i Tylösand i Halmstad:D

Ska bli så sjukt kul, röjjer lite ifrån dig såklart;)

smsa mig senare!

pussss / Din syster.

2008-06-17 @ 12:29:07
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0