Tillbaka!

Hellu bloggen nu är jag tillbaka!
Efter en hel helg uppe på landet kan man nu bli ganska trött när man kommer hem igen, det tog oss sex timmar med bil att åka dit och hem igen. Tiden där uppe har vart så mysig med Mattias och hans familj ( Jag vill tacka för en underbar helg ) Men som sakt nu är man tillbaka igen. Igår så kom vi hem till Mattias först sen drog jag och han ner och hyrde en film kommer inte ihåg vad den hette men den var sjukt rolig! Vi somnade ganska så tidigt typ vid helv två på nattten kanske? Mattias skulle gå upp och jobba så han gick upp klockan halv fem eftersom han börjar halv sju.. Så nu har jag nyss vaknat nu är klockan typ 10:10  Jag kunde inte somna om efter att han hade ringt och väkt mig, men nu ligger jag här helt ensam i hans säng. Ska snart sätta på mig kläder och börja ta mig till mormor hihi!    Ha en trevlig dag Pusss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tillsamans igen eller du och Mattias?

2008-06-23 @ 11:03:21
Postat av: Hunky

Nä, vi är kompisar :)!

2008-06-23 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0