söndag

Hejsan bloggi! :)
Idag vaknade jag halv tolv kanske?.. vaknade av att min syster stog och sa att jag och Ida ska åka båt idag, och jag bara sprang upp med Ida i telefonen och fixade mig lite.. Jag åkte med pappa med hem till Ida, sen gick jag och Ida till konsum och köpte lite fika med oss idag hihi!
Vi åkte båt och solade hela dagen (Ida du är gryymm på att köra båt!)
Sen åkte vi hem till Ida, och sen hoppade jag på tåget hem hellt äcklig haha!
Jag gick hem från stationen och snackade med Matilda hela vägen i mobilen på vägen hem, hon hade det ganska tråkigt igår men det var ändå kul att höra på hur hon hade haft det haha! Sen gick jag hem och då hade mamma&pappa grillat kött, så jag satte mig och tog lite av det. Sen så smsade Sarah mig och sa att hon inte skulle följa med imorgon till grönan och då blev jag så fucking arg!! Så jag ringde till henne och bara skrek haha.. sen sa hon att hon bara skojjade och då blev allt bra igen HAHA!! Längtar tills onsdag då går jag ut skolan fett skönt med somarlov! Ska chilla lite nu kanske ska ta mig ett topp i poolen med syrran om jag orkar? Sen kommer mamma och pappas vänner hit och ska ha en liten myskväll hihi.. Ha en trevlig kväll alla PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag äger ALLA på att köra på bebis =) Haha, nej men visst äre så?! Älskar dig meeeest!!

2008-06-02 @ 07:52:28
Postat av: Bella/hunky

Japp såklart älskling!

2008-06-02 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0