sommarlov nu!

Nu har jag fan sommarlov jag kan inte förstå det själv, fan vad skönt asså typ 12 veckor ledigt!!! 

Min dag har vart bra.. Vi klassen var nere vid lillsjön och sola/bada hela dagen lång, efter det åkte jag hem till mormor och togen fika med henne hihi! Sen åkte jag hem och började fixa mig lite för avslutnigen, jag kom dit vid kanske 5 eller halv 6? Stog och snacka lite med alla som var där innan allt började. Jag kan bara säga det att jag kommer sakna min Sarah jätte jätte mycket hon ska ju flytta typ någonstans utanför bålsta? JAG SAKNAR HENNE REDAN!! Allt i skolan kommer inte bli sig lik utan henne vid min sida hela tiden :(. Sen vid avslutingen så sa dom att jag skulle upp på senen och dom andra skulle sjunga för mig HELA FUCKING SKOLAN hahahaha! För alla trodde ju att jag fyllde år hihi så det var ju lite skojjigt faktiskt.. NU HAR JAG SOMMARLOV JIIIPPPPIIII! ska ta det lungt ikväll sen imorgon så får vi se vad som händer ;) PUSSSS!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0