Sköön dag!

Idag har dagen vart fett chill, jag har typ sovit hela fucking dagen haha! Sen har jag duchat och allt sånt, skulle ju städa rumet idag men jag orkar verkligen inte.. jag får nog göra det imorgon för jag åker ju på torsdag.
Idag runt fyra tiden åkte jag till mammas jobb sen åkte hon och jag och åt middag inne i gamla stan på ett mysigt ställe! Sen gick vi runt lite och kollade, och eftersom jag är så snäll och söt så fick jag en bajen tröja och en sverige tröja av henne hahaha man måste ju passa på när man har chansen! Har inte mycket mer att skriva, ska snart börja packa lite och kanske tvätta lite kläder tills på torsdag. Imorgon skulle jag nog träffa Matilda och få tillbaka min mobil som jag har såååååå länge väntat efter!! Aja orkar inte skriva så mycket mer som vanligt ska kolla lite på film sen kanske ringa Mattias, ha det så bra PUSSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0