onsdag

Kom nyss hem från min lellesysters avslutnign, den var skit bra om jag får säga det själv.. Jag tyckte hon sjöng jätte bra faktiskt :)! Det var ju lite jobbigt att vakna klockan halv åtta när man somnade klockan två i natt men men, idag kanske jag ska åka till Ida.. men jag tror jag gör det imorgon istället? Hon är sjuk och sånt så jag tror nog att det är bäst att jag kommer imorgon skulle jag tro? Jag tycker så synd om Ida för hon har ju avslutning fredag den 13 otursdagen!(stackaren)själv fick man ju sommarlov den 4/6 haha typ tidigast! Nu ska jag bara vara hemma och ta det lungt, kanske sova lite om det går.. aja puss!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Dagens=)

Hoppas din dag blir toppen, några planer för dagen?

2008-06-11 @ 11:13:42
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Dagens=)

Hoppas din dag blir toppen, några planer för dagen?

2008-06-11 @ 11:14:45
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0