Onsdag

Hej bloggen!
Idag vaknade jag klockan 11, jag somnade vid 2 tiden igår kväll så jag är rätt trött som vanligt haha!
Skulle egentligen ta tåget och möta Felle&Matilda men så blev det inte, för jag orkade inte springa till tåget och shit så jag möter dom lite senare runt typ 5 tiden kanske?.. Idag ska jag bara chilla som vanligt kanske ska gå på Jakobs fest jag vet inte det än.. annars så sitter jag hemma och kollar på matchen med mamma HAHA! Ibland tycker jag att det är ganska så mysigt att bara vara hemma, men ändå så hatar jag det.. skitsamma. Imorgon så åker jag och Mattias till hans landställe uppe i norrland jag kommer hem på söndag :)! Ha det så bra PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0