Min härliga dag

Hellu!
Idag har jag inte gjort så himla mycket eftersom att jag ska åka imorgon till norrland med Mattias har jag tvättat och packat lite, sen mötte jag upp Felicia och Matilda i kungsängen och fick tillbaka min mobil av Matilda ( Tack så mycket älskling! ) När jag åkte hem var jag lite små sur, jag vet inte riktigt varför haha jag var bara det.. När jag kom hem så fick jag laga egen mat hemma för både mamma och pappa hade inte kommit hem från jobbet, jusste jag snackade med min syster igår kväll som var i Visby och hon lever verkligen livet jusst nu ( Jävla unge jag vill också följa med! )
Som sakt imorgon åker jag runt 1-2 kanske? Ska vara med Matilda tidigt på morgonen imorgon för att köpa lite kicko som jag ska ha med mig över midsommar så det blir nog inte en sen kväll för mig ikväll.. Ha det så bra älsklingar trevlig midsommar på er
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0