Midsommar

På torsdag morgon eller på kvällen så ska jag följa med min bästa vän Mattias till hans landställe, det tar typ sex timmar med bil upp dit jag kommer fan dö asså! Jag som inte kan sitta stilla typ haha, det ligger typ uppe i norrland någonstans.. och jag är den första som får följa med dit haha! Jag tycker det ska bli så jävla skönt att lämna allt här hemma och bara dra långt långt borta fan vad najs asså! Och där uppe funkar inte ens mobilerna, så det går inte att nå mig när jag är där uppe. Jag har ju redan lärt mig att leva utan mobilen en lång tid nu så för mig kommer det inte vara något svårt. Men jag tror nog att det här kommer att bli mysigt, men jag kommer att sakna Ida så otroligt mycket! Men jag kommer ju hem på söndag igen så det är ingen fara :) Aja ville bara säga det så ni vet varför jag inte kommer att blogga på ett tag. Ska gå och ducha nu sen ringa Matilda och kolla vad hon håller på med, vi hörs lite senare! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0