Måndag

Ciao bella!
Idag vaknade jag klockan 11 och det förska jag gjorde var att gå upp och äta mammas bröd som hon hade bakat igår kväll ( super gott! ) Sen ringde jag Ida för vi skulle åka in till stan idag och fika en stund.
Sen så började jag fixa till mig lite sedan tog jag tåget någon gång vid två kanske?.. Jag mötte upp Ida på tåget sen så åkte vi till Espresso House haha så ovanligt va? haha!
Vi träffade också Mikaela där men vi bara hälsade på henne sen så köpte vi våran chai latte som vanligt dåra, sen satte vi oss utan för Espresso house och kollade på människor och satt och snackade om allt typ.
Sen gick vi in till Zara för dom hade rea där så Ida köpte två tröjor och jag ett gulligt litet linne hihi! Sen gick vi runt en stund i stan, sen blev vi trött och åkte hem.
Nu ska jag snart kolla på en film och bara chilla liksom. Imorgon ska jag till Ida sen så ska jag kanske hem till Mattias men vi får se hur det blir och så.. Ha det så bra sötnosar PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0