måndag

Idag ska jag åka hem klockan 5 eller vid 6 tiden från Ida, det ska bli tråkigt för vi kanske inte kan träffas i helgen för min familj vill åka upp till dalarna men jag kan säga det att hur det än blir så tänker jag aldrig följa med upp dit. Jusst nu känner jag bara att jag vill åka långt långt bort från stockholm men inte med min familj utan med någon som står mig nära.. men hur ska det gå lliksom, jag vill bara åka långt borta och kanske stanna över en helg och bara vara.. aja det är vad jag känner jusst nu och det har jag känt jätte länge också. Om inte jag får vara med Ida ihelgen får jag väll stanna hos någon annan, för jag tänker aldrig i mitt liv följa med mamma&pappa till dalarna och dö ALDRIG! hahaa.
Jag skriver nog lite mera ikväll också skulle jag tro, ha det så bra så länge. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0