Helgen

Tjo!
Helgen har vart ganska så bra måste jag säga haha.
På fredagen mötte jag upp Marie i vällingby, vi var där och snackade ganska länge eftersom vi inte har träffat varandra på fem år så snackade vi om typ alt.. Sen på kvällen åkte jag hem till Mattias för jag skulle sova hos han tills lördag, på fredags källen så mötte vi upp hans kompisar för vi skulle gå till ett ställe och kröka lite.
Jag som inte hade ätit på hela dagen däckade till slut i skogen medans jag och Mattias bråkade hahaha! Sen kom vi hem till han typ vid kanske 2-3 tiden kanske? på kvällen kunde inte jag somna så jag somnade kanske vid halv fyra på morgonen och vaknade vid halv 9 på morgonen så jag sov inte så mycket..
På lördagen då mådde jag inte så himla bra så jag sov i en timma, sen på kvällen så var det bättre men Mattias ville ju såklart kröka på kvällen men det orkade inte jag så jag åkte hem till Ida och kollade på film med henne i stället, mycket mysigare att kolla på film med min älskade kusin i stället för att dricka.. men ibland kan det ju vara jätte kul att göra det men aja.
Nu idag är det söndag och Mattias har vart hemma hos mig hela dagen, JÄTTE MYSIGT! :) Snart ska jag ladda ner nya låtar på min mp3 för jag är så trött på dom gamla, sen så kanske jag ska chatta med Matilda via sms eftersom hon är på öland och jag saknar henne så mycket!                Skriver mera imorgon om jag kan/orkar. Ha en trevlig kväll Pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0