ärlighet.

Det finns vissa som man tror är ens vän, men när allt kommer fram är det inte alltid så.. Varför kan man inte vara ärlig mot sina vänner? Jag vet att jag också kan ljuga ibland men ändå när det har gått för långt så måste jag ju till slut berätta och vad som har hänt och hur det är för mina vänner. Jag tycker att det är så jävla taskigt att ljuga för sin kompis och inte tala om vad som har hänt, visst att vänner går först allt annat för mig, men så kanske det inte är.. men det tycker jag!
Kärleken är skit, det finns ju fan bara massa jävla idioter som ljuger för en och som spelar att den gillar en bara för att få ett knull, det är så jävla omoget att säga till någon " Du jag gillar dig, jag vill ha dig som min tjej" om man inte ens menar det, men så säger ju bara han för att han är kåt och vill knulla.. Så jag vill alltid att mina vänner ska gå först!
Jag har bara vart kär engång i mitt liv. Jag har gillat massor av idioter som har ljugigt för mig om att dom gillar mig, det här gör att man inte kan lita på kärleken eller vännerna längre för nästan alla sviker en liksom.. Jag vill bara ha mina närmaste vänner kvar, om jag har vänner så har jag kärlek. Ingen kärlek utan vänner, inga vänner ingen kärlek. Jag hatar alla idioter!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så sant som det är sagt, Syster !

<3

2008-06-17 @ 00:00:23
URL: http://angelinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0