26e

Heyy!
Idag har jag vart med Ida hela dagen, vi har passat min lillasyster hemma och chillat. Skulle också gå ner och hyra en läskig film, vi satt där kanske en timma sen orkarde vi inte sitta där mer så vi gick ner och köpte godis medans vi väntade på att det skulle öppna. När vi kom tillbaka efter jätte lång tid hade dom inte öppnat -.- så det blev ingen hyrfilm.. Så vi satte oss hemma hos mig och kollade på en gammal tråkig film men som också funkade sen nu så sitter vi och chillar, ska kanske hyra en film senare ikväll jag vill helst se en läskig fil haha! Iaf så träffade vi inte Marie idag igen för hon orkade tyvärr inte åka hem till mig idag, jag kanske ska träffa henne imorgon istället men vi får se. Imorgon kväll ska jag hem till Mattias och ska sova där tills lördag tror jag, sen ska jag kanske hem till Ida på lördag men vi får se! En chill dag.. Kanske skriver lite mera ikväll? Ha det så bra sötnosar! KYSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0