25 juni

Hejsan!
Igår åkte jag hem till Ida efter allt firande med min lillasyster, hon blev jätte nöjd med alla saker som hon fick igår. Idag åkte jag och Ida till stan, vi gick runt lite och kolla jag tänkte också köpa en jätte söt vit tröja på H&M men det blev inte så haha.. Sen gick vi och tog en fika som vanligt sen var jag lite sugen på att färga håret så vi åkte och köpte hår färg, och Ida ville såklart slinga sitt hår så hon köpte slingor. Så nu sitter jag här med hårfärg i håret ska snart ta bort det om typ 10 minuter.. Hoppas det kommer bli fint hihi. Sen efter det här så åker vi hem till mig och ska sova där i natt sen så ska vi träffa Marie imorgon inne i stan, jag kunde inte träffa henne idag för hon var upptagen aja skitsamma.. Ska dra nu pusspuss<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0