24 Juni

Idag klockan sju var jag uppe och grattade min lillasyster vi gick upp tidigt för att pappa skulle jobba idag och han ville vara med och sjunga för Felicia som fyller 9 år idag, haha hon tror att hon är stor nu men hon är inte ens 10 år än haha gulligt!
Idag kommer det såklart gäster hit så det är nog lite och städa idag, men vafan det är ju bara släkten..
Imorgon var det lite snacka om att jag skulle träffa min gamla kompis Marie som inte jag har träffat på typ fem år, vi var verkligen bästa kompisar när vi var små och det ska bli kul att träffa henne igen hihi! Aja ska snart lägga mig ner i sängen igen sen ska jag ta en snabb dusch och börja fixa mig lite.. Skriver nog lite mera ikväll skulle jag tror?.
Puss ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0