23 juni

Hej!
Idag gick jag från Mattias klockan kanske var vid 11 någon gång? Iaf så gick jag hem till min söta mormor som bor i närheten av där Mattias bor hihi, när jag kom dit så bjöd hon mig på fika som hon hade bakat/köpt hon är bara för gullig haha! Jag var hos mormor typ i en timma?.. Jag ringde Ida och jag,Ida&Fanny åkte till jakan en snabbis, jag köpte en kläninng till min lillasyster som fyller 9 år imorgon så hon blir en stor flicka imorgon haha! Vi kanske var i jakan i en halv timma sen så hoppade jag på tåget hem till mormor för mamma skulle hämta mig där eftersom jag har mycket packning med mig. Ikväll ska jag bara ta det lungt jag ska upp och sjunga för min lillasyster imorgon vid typ 10 tiden? Så kväll ska jag bara chilla.. Ska ta ett långt varmt bad tror jag fett mysigt! Pusss ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0