10 juni

Hello det var ett tag sen jag skrev i bloggen men aja..
Helgen var bra haha! I fredags var jag,Ida&Sarah och några andra tjejor på någon konstig fest? Men den var inte så jävla rolig så vi åkte hem till Micke istället, haha! Vi var där från klockan ett på natten till sex på morgonen och vi sov inte ett jävla skit! Aja.. I lördags kväll så sov jag hemma hos Sarah vid kanske åtta tiden gick jag,Matilda&Sarah ner till lillsjön, och eftersom jag inte sov något på hela fredagen blev jag såklart typ full på tre öl HAHAHAHAHAHAHA!!
På söndagen så åkte vi till vårberg hem till Tom. På dagen satt vi bara och chillade, gick ner och bada men jag&Matilda bade inte haha det gjorde såklart Sarah med alla kläder på! HAHA ROLIG HON ÄR ASSÅ! Sen gick vi hem till Tom och senare på kvällen krökade vi lite.. Sen blev det något strul med Matilda så hon åkte hem vid kanske tolv tiden på kvällen? Men jag och Sarah stanade kvar ensam med grabbarna haha! Jag somnade vid sju på morgonen och gick upp klockan halv åtta för att dom skulle ha sin skolavslutning ååååååååhh vad jobbigt det var! Så jag typ sprang upp ur sängen och sen när vi skulle gå kom jag på att jag hade glömmt min mobil hemma hos Tom någonstans och jag kan verkligen inte leva utan mobil men aja.. den är typ borta men han får fan leta efter den för jag måste ha den asså!
Igår så tog jag och Sarah det lungt på kvällen och somande ganska så tidigt etresom att vi inte har sovit något på hela helgen typ.. Imorgon så ska jag gå på min lillasysters avslutning och kolla på när hon sjunger :)!  Puss ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0