Borgholm!

Hej alla glada!
Nu är jag och Ida i Borgholm på öland och chillar, det är så jävla kul här haha! Trevligt folk och vi shoppar rätt mycket här, jag har bara köpt ett par skor som jag verkligen behöver. Men det finns ju inte H&M på öland men lite små roliga saker finns det ju här haha! Vi ska snart gå ut och äta middag ( så mysigt! ) Jag hinner nog inte blogga så mycket dom här veckorna, jag vill ju inte sitta vid datan hela tiden på våran trevliga semester.. Jusste Matilda har ju fyllt år jag måste ju såklart hitta någont roligt till henne innan vi åkrer bort här ifrån och det är ett måste fan! Aja puss på er sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad najs! ha det bra sötnos!

2008-08-08 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0