Torsdag kväll

Ja, igår så var det ju julavslutning och jag&Felicia höll i den haha vi var dom som var så kallade "konfrencierer" haha och det gick jätte bra. Vi var skit duktiga sa alla.
På dagen innan avslutningen så gick vi hem till Jessica för att fixa oss, det var jag,Malin&Becka som fixade oss hemma hos Jessi. Och det var trevligt trevligt! 
Tog tyvärr inte mycket bilder igår, men mamma gjorde det som tur var och jag får ladda upp dom lite senare.
Efter avslutningen så fick jag mina betyg och så fikade alla föräldrar och lärare och nja ni vet, sen efter det så gick jag,Felicia,Malin&Jessica hem till Jessica. Och hemma hos Jessica satt vi bara där och hade "tjej prat", det var lite myyyysss! Sen så tog jag och Malin sista tåget hem, och när vi kom hem till Malin lagade vi mat klockan ett på natten hahaha! Sen kanske vi var uppe till tre?
Idag ringde Ida och väckte mig .. ( tack för den kusse )
Vet inte riktigt vad som ska hända ikväll, tror det blir chill kväll hemma eller nått? Pappa åker till landet idag och är där hela helgen, så det är bara jag,lillasyster och mamma.
Nej nu ska jag ta mig en dusch, ha det så bra så länge.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0