Toorsdag

Nu är jag klar med Angelicas present jag har hållit på att slå in den så nu är den klar! :)
Jag ska ta mig en dusch snart, har nyss ätit glass med min lillasyster. Efter jag har duschat så lovade jag henne att vi två kulle kolla på film och att hon fick välja vilcken, haha visst är jag snäll?
Har haft en flippad torsdag också, tänker mycket på att vi ska snart flytta fast aa det är ju ett tag kvar men ändå. Vi ska flytta den 1 Juli till Stureby, jag tycker att tiden kommer att gå fort men men får se hahaa.

Biiiiiilder på mig och min osminkande torsdag!

Kommentarer
Postat av: syrran!!!!!!!!!!!!

ja vist ska det bli kul att flytta!!!!<3<3

2008-12-11 @ 18:03:50
URL: http://felizias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0