Till dig.

Det är inte lätt att gå vidare och släppa allt, men nu har du fått mig att förstå att jag ska gå.
Kommer aldrig glömma första gången som jag såg dig, jag vill bara spola tillbaka tiden.
Jag minns dina vackra gulliga söta underbara socker bruna ögon som jag bara fall för.
Jag trodde aldrig att det skulle sluta såhär, jag gillar dig och det vet du om.
Jag vet att det finns flera, men du var något speciellt, vill bara att du ska veta.
Jag trodde att jag hade slutat att leta, och att jag hade den rätta det kändes så för mig.
Handen på hjärtat vill jag inte att det ska sluta såhär, du vet att jag vill inget annat än att vara din tjej.
Jag kan fortfarande känna dina läppar mot mina, ibland kan jag bara se din ögon framför mig.
Jag kan verkligen inte sluta tänka på dig, men jag måste gå vidare även om jag inte vill.
Men hur mycket jag än säger så kommer du aldrig försvinna ur mig, du kommer alltid va en del av mig.
Jag vill bara ha tillbaka våra gamla goda tider, jag var verkligen lycklig med dig, jag kommer alltid att sakna dig.
Det här är inte lätt för mig, för det ända jag gör är att tänka på dig.
Du var något jag verkigen tyckte om, och jag vill säga tack för tiden.
Jag kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig.
Nu är det dags för mig att släppa taget om dig, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Naw älskling, va fin text du har skrivit :(!

2008-12-17 @ 07:25:05
URL: http://thepousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0