Behöver inte nämna namn

När jag sitter och pratar med mina vänner, och när jag säger att jag har glömt dig och allt är helt okej, men det är då som jag tänker på dig. Jag kommer alltid att sakna våran tid tillsammans hur det än är och vad jag än säger, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Förlåt för alla gånger som jag har sårat, och alla dom löften som bara gav dig tårar. Och orden du säger till mig mina trårar ramlar ner när jag hör dom, men du kommer nog alltid vara samma ängel och vacker i mina ögon. Och nu tänker jag på den känslan som föddes, den dagen den gången som våra läppar möttes.Jag får aldrig något svar, jusst nu har jag bara minnen kvar, du vandrar runt i mina taknar denna kalla vinerdag. Jag vet inte hur det här kommer att sluta, jag vill dela mitt liv med dig. Men jag får inte. Det är slut nu det har det alltid varit kärleken är död nu, nu är allt som vanligt. Jag saknar dig, jag lever inte längre. Jag älskar dig som fan och jag vill inte vara vänner. Jag ångrar det jag gjorde mot dig i våras men jag mådde som jag mådde så förlåt mig så jävla hårt. Men ändå så får jag väldigt svårt att finna en tröst, jag ger upp och jag kommer aldrig känna mig nöjd. Du var min ängel vackrast i den världen vi lever i minnerna behåller vi men kärleken har somnat in, jag finns kommer alltid finnas här för dig dag som natt. Även om allt är över så kommer du alltid att vara mitt allt.

Kommentarer
Postat av: -

vem? :)

2008-12-21 @ 01:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0