Tankar och Funderingar

Sitter och tänker på en hel del, det är så mycket saker som har hänt och allt händer på samma gång.Det är det som gör att jag blir aggressiv och flippar oftast ut. Jag vill verkligen be om ursäkt till folk som jag har sårat utan att mena det, när jag säger dumma saker till dom som jag verkligen älskar asså, jag menar verkligen inget av det. Så förlåt, jag vill inte förlora er. Jag vet att jag inte är bäst eller perfekt, för det är ingen. Ingen är bäst eller perfekt.
Men jag har tänkt och funderat lite på att jag ska ändra på mig. Jag ska bli en gladare person och inte vara så aggressiv. Jag hoppas verkligen att det kommer att hålla för det vill jag verkligen, snart kommer ni merka stor skillnad på mig hoppas jag fan!
Den "nya" Bella är påväg hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0