NYÅR!

Haha ja som alla vet är att idag ikväll är det nyår!!!!!
Jag och Ida har fixat oss nu så vi är färdiga för att gå ut, vi ska ta bussen till Sandra klockan halv sju eller nått för att äta middag där med alla tjejorna. Jag är så nervös till ikväll för jag vet inte riktigt hur kvällen kommer att sluta direkt...
Men skitsamma jag ska vara uppe hela fucking natten! Alla bilderna kommer att komma upp i bloggen sen imorgon haha!
Den kvällen ska bli den bästa i våra liv. Aja. Snart ska vi möttta upp natta vid bussen sen åka till Sandra. Efter middagen så ska vi ut och rööööjjjaaa!
Men ni få självklart se bildrna imorgon om hur vi har haft det hihi.
Puss påer! GOTT NYTT ÅR, NI KAN ALLTID RINGA PÅ MOBILEN IKVÄLL!!! pusssss


Nås på 0766506446.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0