Måndagen!!

Tjjooo!
Idag efter skolan så åkte jag hem till Mattias, men jag kunde inte stanna länge hahaha. Jag kom inte ihåg pappa födelsedag idag för han fyller ju år idag och vi skulle fyra med släkt och grejjer hahaha så dum jag är!
Så jag kom kanske en timme för sent typ till middagen, trodde jag skulle hinna med samma tåg som Ida men nejnej.
Men middagen var trevlig vi pratade med min syster och hennes kompis Malin om hur helgen som nu är om en vecka ska bli, hahah vi lägger redan planer för helgen nu när det är måndag idag (HAHAHA alltid jag och Ida (a) )
Nu ska jag bara chilla alla släkten har åkt jag ska göra klart min svenska den här veckan annars går jag ut med ett IG OCH DET VILL JAG INTE!
Har sovmorgon till halv 11 imorgon sååååå sug på den för fan! HAHAHAHA. Pööööösssss!!

Jag och min jävla måååndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå fin älskling!

2008-12-02 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0