Läs texten så kommer du att förstå.

Dina ögon, din mun, jag blir helt stum.
Jag kommer ihåg hur det var då du kom närme, då jag kunde känna din värme.
Jag kommer ihåg hur det var när du drog mig tätt intill,
det var det ögonblicket då allting stod still.
Jag kan fortfarande komma ihåg hur dina kyssar smakade och hur jag kände,
vad var det egentligen som hände?

Nu ger du mig den blicken som får mig att minnas, det som för mig alltid kommer finnas.
& om du nu håller mig tätt intill, kommer jag ihåg hur det kändes då allting stod still.
När jag sedan kommer hem och min tröja luktar dig, tänk då hur jag känner mig.
Nej jag behöver bara din blick för att komma ihåg hur det var ibland,
hur det var då jag somnade i din famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0