Läs

Det skulle ordna sig men allting känns så knas, kommer jag någonsin få veta om jag kommer lämnas kvar?
Jag vill veta vart jag har dig vem du är för mig idag, jag vill känna att tillsammans blir vår styrka ultimal.
Kan jag få allting att funka? Jag ska inte be om mer. Jag vill vakna upp bredvid dig för att kunna leva helt.
Dina tårar dom ska delas till att alltid vara våra, för gråter du så gråter jag, vill aldrig se dig sårad.
Jag gör mycket fel men jag försöker bättra mig för jag vill inte vara den som sårar eller lämnar dig.

Vill vara med dig tills döden skiljer oss åt och längre än det, för det är sant att jag älskar dig så.
Min känsla är så hård att den lär aldrig någonsin falla isär och ditt hjärta ska jag aldrig kasta iväg.
Du kommer nog inte höra detta men det jag vill säga till dig är att jag alltid kommer älska dig.
Vill ha ett svar på känslorna som aldrig kommer lämna mig, det är nog sant jag kommer aldrig sluta älska dig.
Vill känna att vi är ett tillsammans nu och efter döden. Det finaste vi delade är kärleken, jag skulle aldrig svika dig för
någonting i denna värld. Vill vakna upp med dig, har aldrig varit lika kär. Saknar att få röra dig se dig och älska dig.
Ger du mig chansen kommer jag aldrig att lämna dig. Allt som du är det älskar jag dig för, och det som känns i hjärtat
det är tills dagen då jag dör. Starka känslor växer medans längtan dör ut, utan dig bredvid mig får sagan inget slut.
Vem är jag för dig idag? Får jag något svar? Eller är jag den som blir lämnad kvar? Ser du mig som jag ser dig?
Älskar du som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0