Knaaaas

Hej!
Klockan är halv 8 och jag vaknade kanske typ 20 över 7 med jordens mensvärk usch!
Igår så skulle jag och Ida träffa Kevin inne i stan, men han kom aldrig för det kom mycket i vägen så han inte kunde komma. Så vi får kanske ses ihelgen eller nåt. Ida och jag gick runt och kollade på julklappar sen köpte Ida saker till sig själv och sen två presenter till Pia Idas mamma som då är min moster, och sen till våran älskade Mormor.
Nej jag köpte inget igår.
Sen så gick vi till kungshallen och åt middag, och snackade om typ allt, och vad vi ska hitta på ihelgen haha. ( Skit mysigt! )
Sedan efter någon timme tog vi tåget hem, när jag kom hem satt mamma och min lillasyster och kollade på Bögarna i bonde söker fru haha (så jävla söta dom där Bögarna är! Haha) Efter det kollade jag på "oskyldigt dömd" eftersom att Persbrandt är min idol så kan man ju bara inte missa det. Hahaha sen efter det så kollade jag även på "insider".
Jag somande ungefär vid 1 tiden i natt, och klockan 10 ska jag till tandläkaren idag. Jag slutar klockan 2 idag så jag vet inte om jag ska gå till skolan eller inte? Får se hur det blir iallafall. Ha en sköööön dag för fan.
Just living my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0