Hemma dag

Idag har jag vart hemma och bara chillat, måste snart fan börja plugga med den dära engelskan som ska vara klar tills på torsdag. Imorgon är det iallafall bestämt att jag ska gå till skolan. Jag har också ett prov imorgon som jag inte har pluggat ett jävla skit på, men jag ska göra det ikväll. Får kanske sitta uppe hella natten idag och bara läsa och göra allt som ska göras liksom.
Imorgon efter skolan så ska jag och Ida träffa Kevin, vi ska ta en fika och bara snacka om dumma saker jag och Ida har gjort mot honom, och ja vi ska säga förlåt och vi ska bra prata liksom.
Har nyss badat ett varmt och skönt bad, och snart ska jag dricka lite te och kolla på film eller nått mysigt sen ska jag plugga. Jag var också inne på min playahead igår och fy fan säger jag bara, kan inte förstå att folk kan vara inne där 24 (?) helt jävla sjukt asså haha! Nej asså funderar lite om jag ska radera den eller nått?..
Nu måste jag draaaaaa, hejdå puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men radera den då, vem skulle bry sig

2008-12-14 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0