Helgen

I fredags så chillade jag och Ida hemma hos mig ett tag, vi kollade lite på idol och sen skulle vi dra ut i bålsta.
Vi gick till statiol för att träffa några sen så skulle vi festa där nånstans i närheten, allt var helt okej det var bara chill.
Ganska kaos var det fan också hahaha grabben som vi då var hos hade sin mamma hemma, stackars henne säger jag bara asså!
Efter ett tag hemma hos den dära Alex så åkte vi till några äckliga tjockisar typ vid 3 tiden? Sen typ runt 6 tiden gick vi hem till Alex igen för att vi skulle sova lite, men nej det gick fan inte vi fick inte plats haha så jag och Kevin delade på den dära äckliga soffan och Ida sov typ på en stol? Nej, men det gick absolut inte att sova där.
Vi tog tåget som gick 10 över 7 på morgonen från bålsta till stan, i stan så åt vi lite på donken sen åkte v hem till Ida runt 10 tiden? Och så sov vi där hela dagen, vi bara kollade på film och chilla sen sov sov sov.
 Idag har vi också bara chillat, jag ska hem idag också och det kommer inte bli så kul. Men man får ju hoppas på det bästa fan.
Nu ska jag sluta skriva orkante mer, snart är det ju fan jollov!

Puss på er, ska ladda upp bilderna i helgen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0