GRATTIS SYSTER!!

Grattis Angelica, Grattis Angelica, Grattis Angelica, på din Födelsadag! Ja du är den bästa Systern, den bästa Systern, som man kan haaaaa!!!!!

Jag älskar dig Syster kommer alltid att finnas här vid din sida oasvett vad som händer, du är nu 19 år och jag vill tacka dig för allt som du har gjort mot mig. Tack för all din hjälp det betyder väldigt mycket. Lovar att jag alltid kommer att ställa upp för dig eftersom du har gjort det för mig i alla år (nästan) Nej men jag älskar dig och det vet du. Du är min storasyster föralltid liksom.

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, JA DU ÄR DEN BÄSTA SYSTER SOM HAN KAN HAAAA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Anne!!

2008-12-11 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0