Jag är helt seriös

namn: Isabella
efternamn:Hornesjö
född: 1993-08-24
vem är du kär i? Alla vet vem ..
vem är du tillsammans med? Ingen
vem hatar nu mest av allt just nu? Vill inte säga vem.
vem litar du mest på? Ida
vem saknar du? En person
klädstil? Vaa?
vilka har du varit tillsammans med ( seriösta )? Några få .. inte många.
vem var den senaste du var tillsammans med? tillsammans och tillsammans, men på g..
hur länge höll det? Vet inte ett tag bara tror jag
vart bodde han/hon? Söder
favorit låt? Can´t Believe it
favorit mat? Utländsk mat?
syskon? Storasyster och lillasyster
familj? Mamma,Pappa,Angelica,Felicia
har du druckit? Ja
har du rökt? Ja
har du knarkat? Testat
har du haft sex? Ja
när ska du dricka? Vet inte?
när ska du röka? Snart
när ska du ha sex? Tills jag hittar den rätta
vad önskar du dig i julklapp? Haha typ pengar, sen percing i tungan osv.
har du haft hemma fest? Japp
har du vart på fest? Yes
hur många gånger i månaden dricker du? Ingen aning, för många?
hur många gånger i månaden röker du? Oj oj varje dag
hur många gånger i månaden knarkar du? Aldrig.
hur många gånger i månaden har du sex? Fan vet jag?
vad är det bästa med att vara tillsammans med någon? Vet inte allt är bara bra.
vad är det sämsta med att vara tillsammans? Typ kanske svartsjuka?
vad är det bästa med att vara singel? Man.. man är liksom fri
vad är det sämsta med att vara singel? Man tröttnar snabbt
har du varit otrogen? Ja en gång
har din kille/tjej varit otrogen? Ja
vill du ha barn? Klart jag vill
har du barn? Haha nej
är du med barn? Haha nej jag är ett själv
vem träffade du senast av dina vänner? Becka och Matilda
vem är din bästa vän? Ida Mannestål Pousette.
har du varit helt ärlig? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0