Dagen

Idag är det fredag, och jag vet inte riktigt vad som händer än.. Ska träffa syster,Malin& min lilla Ida ikväll iaf.
Skoldagen har vart helt okej, imorgon kanske vi ska fira Jessica eller ja vi ska göra det! Så imorgon har jag hela dagen upptaget, jag ska på bio med min familj sen så ska jag och några eller många gratta Jessica som fyller år på måndag men vi ska fira henne på lördag istället :)
Jag är klar med present till min syster Angelica som fyller år nästa vecka så det känns skön, men än har jag inte haft tid till att handla julklappar.. Aja vi får väl se vad man ska hitta på.
Och så fyller min kära kusin Jessica år idag, hon fyller 18! ( GRATTIS ) Jag orkar tyvärr inte åka upp till dalarna för att fira henne direkt, men det gör iaf pappa så hon får fan nöja sig hahaha!
Nu ska jag plugga lite engelska sen sova ett tag, och sen tror jag att jag ska ringa Angelica och se vad hon och Malin ska hitta på.
Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0