23 December

Hej!
Imorgon är det jul, och jag ska fira jul med min kusin Ida och hennes familj plus lilla Mormor.
Idag ska vi åka till jakan, jag ska lämna tillbaka ett par jeans på H&M, sen kanske vi är kvar en stund och köper något eller nått? Vi får se helt enkelt, dagen blir iallafall bara chill. Jag når på mobilen, jusste jag har inte comviq kompis längre asså inga pengar på mobilen alls, jag kan inte skriva sms eller nått. Så om ni vill mig något ring istället!

Puss påer!

Föralltid vi <3!

Kommentarer
Postat av: Bella

bella kom hem nu snälla!!!!<3<3<3

2008-12-23 @ 13:54:35
URL: http://lsabellah.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad bra??????????????

2008-12-23 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0