Tjill dag

Idag har jag bara tjillat, jag vaknade klockan 11 av att Ida ringde och väkte mig.  På natten hade jag väldigt svårt att somna jag låg rädd i sängen och trodde att jag skulle dö haha jag vet att det är ganska töntigt men så är jag när jag är ensam i ett mörkt rum klockan kvart över två på natten, så jag gick in till min lillasyster som låg och sov men jag var ju tvungen att väka henne så att hon skulle komma in till mitt rum och sova med mig haha! Ja ni får kalla mig nörd men vafan är man rädd så är man..
Idag har jag städat mitt rum och sakt hej då till pappa som ska åka till tyskland idag. Nu sitter jag här och bara väntar tills mamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig och färga håret. Det ska bli kul sen och se hur jag ser ut i brunt hår haha! Alla säger att det passar mig bättre på ett sätt men men vi får väl se idag hur det blir haha.
Jusst nu ska jag bara ta det lite lungt, tror inte jag skriver mera idag. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0