Singellivet är jag så trött på!

Jag är så trött på mitt singelliv att jag snart blir galen! Visst är det ju skönt att vara singel men det tycker inte jag längre jag har vart det aldeles för länge och jag vill inte fortsätta, absolut inte för att jag ska gå och bli desperat ALDRIG i mitt liv säger jag bara asså haha! Jag ska fan vänta till den som jag verkligen känner att jag skulle kunna satsa 100% på och aldrig ge upp hoppet aldig att jag tar första bästa det är inte vad jag kallar rikigt kärlek. 
Det är så tråkigt att aldrig få vakna upp med någon som man älskar och som alltid finns där för en, en kille som bryr sig om en på rikigt fan vad lycklig man borde känna sig! Det hade iaf jag gjort ..
Jag vet inte rikigt varför jag ens sitter och skriver det här, har så tråkigt och en sån ångest att jag inte har pojkvän för det skulle behövas känner jag nu och har gjort det den sista tiden som har vart. Nej usch jag hatar att vara singel!
Jag kan bara säga det att ni som har pojkvän/flickvän ni ska vara så jävla lyckliga för det, för det är inte många som har det som ni har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0