Onsdag

Fan vilken jävla jobbig dag ursäkta mitt ut tal men vafan jag gick upp klockan halv sju idag, inte så himla pigg asså! Jag kom till skolan klockan 9 och vi hade det chill idag, typ satt och fika och snackade vad vi hade gjort i sommar haha sköön dag!
Sen efter skolan åkte jag och Ida till stan och shoppade, jag köpte ett par Fred Perry skor sen lite andra saker ..  Jag blev iallafall nöjd med mitt köp idag, Linus kom och tog en snabb fika med oss också haha han är bara för skön asså en sån härlig humor! Gjorde inte så mycket mer? Hoppas bara att jag kan åka och träffa min älskade kusin Patricia imorgon om hon kan och har tid, annars får jag väl träffa Hugo eller Mattias om igen vill göra något för jag orkar inte sitta hemma haha! Plus att jag inte kan komma på Bajen matchen hmm är såååå jävla sur över det asså skulle fan ha gått på den med tjejorna men nej nej jag sa ju såklart att jag inte kunde så dum som jag var! Ååååh så sur asså! Aja så är det när man hoppas på för mycket .. Skriver nog lite mera imorgon tror jag :) Puss på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0