Dagen!

Idag fick jag sluta halv 3 som jag ville blev typ skit glad! Efter skolan åkte jag till Idas skola för hon skulle ju följa med ut och äta idag. När jag stog där på stationen och lyssnade på musik kom det en tjej i 16-19 års åldern och sa " Fan vad fint smal du är, jag tycker du är jätte fin" Jag fattade inte vad hon sa sen efter ett tag kunde jag bara säga "okej tack" för jag blev så glad så jag visste inte vad jag skulle svara liksom fan vad sööt att det finns såna som hon helt  underbar! haha.
Vi åkte in till stan där jag träffade min kusin Patricia hon är en sån underbar tjej asså måste börja träffa henne mera hon är ju så sjukt söt så det finns inte! Haha vi var så jävla hungriga så vi tog Kungshallen och åt där istället det var ski mysigt, vi har tagigt lite bilder också, jag har bara på Ida&Patricia sen har ju Patricia alla andra bilder som hon inte har laddat upp än. Imorgon är det skolfoto då måste jag vara fin! Sen ska jag och Ida på någon tv sak imorgon vi har biljetter jusste vi köpte fan Hammarby - Kalmar biljetterna idag haha så nu är vi taggade asså! ;)

Har en super gullig bild på Matilda som jag tyckete hon blev extra söt på tihihi jag tog den idag vid lunch tid haha! Du är älskad gumman!

Mina kusiner!

Kommentarer
Postat av: Ida

älskarey bebi

2008-08-27 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0