28 Augusti/Otur

Idag gick jag upp en timme innan min vanliga tid för att jag skulle ha god tid på mig på morgoen med att fixa mig inför skolfotot. När jag sen gick av bussen och var på väg till skolan började det rengna som fan så jag blev inte så jätte glad direkt, mitt hår blev lockigt och jag blev jätte blöt. Men jag fixade det sen iskolan haha fick sitta och platta håret jätte länge med Malins plattång haha!
Efter fotot så fick vi kolla hur vi blev liksom och jag ser helt hemsk ut! Men ändå så skitsamma det är ju ändå inte så långt kvar tills man slutar skolan så aa.. Sen skulle vi gå på lunch och självklart blev det fisk! Som alla vet så HATAR jag fisk, den ända fisken som jag äter det är sushi men nej nej det blev ju såklart lax uusch så jag åt ingenting men det gick ju inte så bra för mig på gympan jag hade ont i magen hela tiden och var skit hungrig, jag slutade liksom halv 3 och jag skulle äta vid 12 inte bra inte bra .. Kom nyss hem och har ätit lunch, jag hatar fisk men jag älskar bullar det är det bästa som finns!
Ska snart börja fixa mig lite för snart ska min familj,Ida&Jag åka till dendära tv grejjen? Kommer också ta några bilder så ni får se hur kul vi hade det där haha Puss på er!

Du blir vad du äter! HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjooockis bellaa!! haha

2008-08-29 @ 06:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0