27 Augusti

Att daganra så långsamt tycker jag, det är fan sjukt! Idag är det väl en vanlig skoldag om jag har otur så slutar jag halv 4 men om jag har tur så slutar jag halv 3 istället haha så hoppas på halv 3.
När jag slutar ska jag ringa till Patricia ( Kusin ) Vi ska ut och äta idag vi vill ju helst äta grekist har vi pratat om, för det är verkligen en sån mat som jag bara älskar haha, det kommer bli så sjukt mysigt för jag har inte träffat Patricia på flera år känns det som eller det kanske är så? Aja. Pappa sa iaf till mig att det fanns grekisk mat på söder den hette typ "En turk och en grek" haha jag förstår ingeting men vi ska kolla runt lite vi lär ju hitta något :) Så ser min dag ut hoppas jag om allt går i mina planer haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0