26e

Nu  sitter man här dagen efter fan asså Bajen van tyvärr inte det slutade med 2-2, så jävla fucking grym match! 7
Självklart tog jag massor av bilder men dom kommer snart iaf är bakis och ska gå till skolan haha lyckat och har typ skit ont i halsen jag vill typ inte prata liksom bara för det gör så grymt ont! Vi får väl se hur jag klarar av den här dagen haha sjuukt jobbigt kommer de bli asså det kan jag lova! Önska mig lycka till iaf (a) Puss på er, ha de fint!
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Janina

Hejsan :)!

Vem säger nej till gratis presentkort på t.ex h&m? inte jag!

Bli medlem och få gratis presentkort på t.ex H&M, gina tricot & jc.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3703

2008-08-26 @ 06:42:02
URL: http://janinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till bella sötnos:) <3

2008-08-26 @ 07:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0