24 AUGUSTI MIN DAAAG!

Idag är det min dag! Jag vaknade för en timme sen av att mamma,pappa&Felicia gick upp och sjöng för mig haha var så jävla trött, men det var ju fan gulligt av dom att orka gå upp för min skull. När det är någon i familjen som fyller år så går vi alla upp och sjunger för den det är så gulligt tycker jag! Haha. Jag fick en Hammarby tröja sen fick jag Derby biljetter (Aik-Hammarby) sen fick jag en ny mobil med 3,2 sen fick jag hårförlängning som jag ska göra nästa månad asså det syr man in hos frisören så det håller längre och ser verkligare ut. Sen fick jag lite mera små saker av dom hihi!
Jusste tack så mycket för att ni alla grattade mig igår kväll älsklingar! Jag är tacksam för alla sms!
Men ni kan ju fortsätta att gratta mig idag via ett gb eller sms till min mobil jag har samma nummer så det är inga problem haha! =)
Grattis till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snubblade in här, grattis på dig!

2008-08-24 @ 10:17:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis bella älskling!

2008-08-24 @ 10:19:38
Postat av: Anonym

Sötnos grattis! :) <3

2008-08-24 @ 10:58:35
Postat av: emma

grattis ! (:

2008-08-24 @ 11:09:07
URL: http://emmafs.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack sötnosar, jag älskar er!

2008-08-24 @ 13:15:49
Postat av: Angelica

Du är bäst syster!

ännu ett grattis till dig:)

Glöm inte vad vi ska göra dujagmalin&Ida ;)



love you / sis

2008-08-26 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0