23 Augusti

Igår var jag med Matilda efter skolan och jag vill tacka henne för min prisent som jag fick det blev en Hammarby tröja (hihi min lilla älskling!) Vi träffade också Markus och dave? Sen åkte vi två till jakan för Matilda skulle kolla lite på smink och kanske en prisent till hennes pojkvän Mathias som fyller år vid oktober eller nått hahaha!
Sedan ved sju tiden åkte jag hem till min border Mattias vi ha inte träffats på 1000 år typ så det var rätt kul att vara med han, skulle också åkt till Minos men allt blev knas så jag kollade på Beck film med Mattias och Anderas på kvällen istället .. Ska nog kanske träffa Minos nästa helg hoppas jag! ( saknar han )
Jag kom hem vid två tiden för jag ska ju städa hela mitt rum för imorgon fyller jag år! Men ändå så längtar jag inte så mycket vet inte varför?.. haha! Men nu ska jag fortsätta städa och sånt ha det så bra! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0