19 Augusti

Tänk att dagarna går så fort, det kändes som om det var igår jag kollade på kalendern då det var en hel månad kvar till jag fyller år men nu är det bara fem korta dagar kvar! Eller aa vi får väl se om dom är så korta nu när det är skola och skit imorgon hm..?
Idag har jag&Ida gått lite i stan jag har hittat massor av fina kläder som jag ska köpa imorgon, för jag vill ju helst vara säker på vad jag ska ha så att jag inte bara tar något liksom .. Igår så var jag lite med Matilda det kändes som om vi intehade träffat varandra på felera felera dagar men det hade vi ju haha!
Imorgon har jag skola tror inte att jag går så sent faktiskt eftersom att det är första dagen, plus att jag måste vara istan imorgon innan klockan sex för sen stänger ju allt men jag hinner så såklart! Har inte så mycket mer att säga än att jag tyvärr inte kan gå på derbyt på måndag tråkigt nog är så jävla ledsen över det,  vem vill inte se på när Hammarby krossar Aik? hahaha! Får väl se den hemma då men inte ensam ska nog fråga om det är någon av tjejorna som vill se den med mig :) Aja. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0