15 Augusti

Igår kväll åkte jag,Ida&Natta till hammarbysjöstad det skulle tydligen vara någon fest där eller nått, men när vi kom dit så var det inte ens mycket folk där.. Aja. Vi drack och chillade satt och snacka lite om allt hahaha så jävla knas kväll  asså! Senare runt tre på natten hände det lite saker, vill inte säga vad det var för jag orkar inte berätta allt.. Men polisen kom och ringde hem till våra föräldrar och allt sånt skit. Så nu är inte pappa så glad på mig kan jag säga. Vi kom hem runt halv sex på morgonen Kevin följde med en liten stund och satt med oss och väntade med oss tills vårat tåg kom. ( Tack Kevin! ) När vi kom hem var Idas mamma skit sur på oss för hon hade vart så orolig, men vi snackade med henne så nu är nästan allt lungt tror jag?.. Vi somnade sen efter ett tag sen vakade vi upp klockan 11.
Och idag så fyller min andra kusin år så vi har lite att fixa fan stackars oss! Aja. Ha det så underbart Pussss!!

En liten bild på mig och Kevin igår haha den bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0