14 Augusti

Snart tröttnar jag på att skriva i min blogg haha det är så jobbigt ibland! Igår träffade jag och Ida Matilda i stan vi tog en fika sen gick vi runt och letade efter en jacka till Matilda för hon vill ha en. Sen gick vi förbi Ung08 och där träffade vi Tom och hans kompis typ? Men dom var ju "jätte roliga" så efter 20 minuter så drog vi från dom och gick in på donken för Matilda skulle äta mat haha! Vi kanske kom hem vid 9 halv 10? vi gick hem och åt middag sen ville vi bara mysa hemma så då gick vi ner och köpte lite godis sen gick vi hem och kollade på en jätte bra film som heter "vid din sida" Sen var vi uppe till 4 på morgonen och jag somnade vid fem kanske? hahaha, Idag ska vi åka till stan och träffa lite folk och kolla runt lite :) Puss på er jag hatar min blogg! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nee sluta inte skriva :)

2008-08-15 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0