11 Augusti

Hello!

Kom nyss hem till Ida, vi har vart med Bellsy sen kanske typ sex idag och nu är klockan 22:20. Vi har bara chillat idag orkade inte göra massor av saker så vi köpte bara lite godis och sen gick vi hem till Bellsy och kollade på någon läskig film haha! Sen orkade vi inte titta så mycket mera på den så vi gick och träffade två killar istället dom hette typ Christian men kallas CC, den andra hette typ Kim om jag inte har fel? Aja. Dom kom från kungsängen och sumpan. Vi gick hem till Bellsy för att kolla klart på filmen sen bara chilla och snacka. Sen åkte dom hem med tåget.
Imorgon så fyller våran älskade mormor år och vi måste upp tidigt jag och Ida för vi vill hjälpa henne med saker hon måste göra och sånt innan alla gäster kommer haha!
Och det är tre dagar kvar tills jag ska ta min percing i tungan faaaan vad nervös jag är redan nu! Men nu orkar jag inte skriva så mycket mera.
Pusss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0