10 augusti

Tjuu!

Nu är jag brunett haha.. Känns lite konstigt från mitt ljusa till mökbrunt liksom, men jag hoppas att ni tycker att jag passar i det :)!
På fredag kanske jag ska ta hål i tungan om mamma går med på det. Aja. Det har inte hänt så mycket mer, jag och Ida var på grönan idag för vi hade inget att göra plus att vi blev bjudna av mina föräldrar så varför inte liksom?.. 
Sen åkte vi sen snabbis till stan och där träffade vi Matilda& hennes nya kille Mattias ( Dom är ju så sjukt söta tillsammans! )
Imorgon så får vi se vad som händer, kanske åker till stan för att fika och mysa lite .. Men nu måste jag sluta kanske skriver mera imorgon om jag hinner och orkar.               Puss på er! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0