08-08-08

Det har gått en tid nu efter vi kom hem från Brogholm, jag saknar det stället sjukt mycket!
Jag åkte dit med min familj och Ida som då fick följa med. Vi hade det verkligen helt underbart där nere och jag bara måste åka dit nästa sommar igen asså! Jusste jag sa ju aldrig att Petter ochså var där och sjöng, för dom som inte gillar Petter var det ju tur att ni inte va där men jag menar hur fan kan man inte tycka om han? aja.
Nu är vi iaf hemma igen då.. Jag ska städa mitt rum imorgon för det ser ju fan helt hemskt ut asså haha! När jag kom hem idag så var det så tomt hemma då så sa mamma att Angelicka har flyttat, lite tråkigt sådär.. men hon bor ju ändå rätt nära oss ändå så det är ingen fara. Men hon får aldrig flytta till göteborg asså! hahaha!
 Imorgon ska jag också färga håret brunt entligen ska jag göra något nyss med mig själv haha, bara jag inte ångrar mig men det tror jag inte.. Nästa vecka ska jag ta percing i tungan typ den 15 augusti om jag våger men det är klart jag vågar det. Jag vill inte ta hål i naven för det har alla nu för tiden så jag tare i tungan istället!
Ska vara uppe ett tag till sen ska jag nog ligga och lyssna på min lillasysters mp3 ganska bra låtar har hon om jag ska vara ärlig. Men ha en trevlig kväll skriver nog mera imorgon?! Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0